Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Spoiled

Publicerad 2010-03-29 21:24:28 i Vardagligheter



Åh vilken underbar start på veckan jag har haft!
Började min dag här med en ansiktsbehandling! Proffsigt, mysiga lokaler plus att de använder Dermalogicas suveräna produkter- gick där ifrån lika fräsch som en nyponros i hyn. Var första gången jag var där och jag kommer garanterat att återvända! Tummen upp!

Sen blev det en tripp till Västerås med finaste Malin.
Mysigt med lite "bästistid" och vi båda kom hem med ett och annat kap.
Avslutade dagen med ett skönt yogapass och nu blir det en varm, skön dusch och en kopp grönt te innan sängen kallar.
Hoppas att ni har haft en bra måndag! Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Malena

Publicerad 2010-03-30 09:16:51

Härligt när man känner sig sådär NY i ansiktet! :) Jag kör på MAry Kays produkter som jag tycker är helt otroligt bra! Men Dermas är också bra! :)



Låter som du hade en jätteskön dag!



Kram!

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2010-03-30 12:14:25

Härligt med "nytt" ansikte ;-)



Hoppas du får en härlig tisdag, här skiner solnen, supervårigt och fint.



Kram kram

Postat av: jessi

Publicerad 2010-03-31 13:25:38

Visst är de produkterna bra, var på ansiktbehandling förra veckan hos min hudterapeut som bara har deras märke, såå bra! har dem hemma också, är nöjd!



Ha det så bra!



KRAMIS

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-02 22:08:13

Malena: Ja, det är underbart!

Har testat MK också, men min hud och dom produkterna var inte någon vidare match, tyvärr. Men Dermalogica som jag kör på nu funkar bra! Rena rama djungeln det där med hudvård! Kram



Anna: Jupp-Lovley! Kramisar



jessi: Ja, dom är kanon! Blev sugen på att uppdatera "krämgarderoben" lite efter ansiktsbehandlingen.. Finns ju så mkt kul man vil testa! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela