Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Happyland

Publicerad 2010-11-24 19:21:47 i Vardagligheter



Det var bra mycket varmare ute när den här bilden togs- men den beskriver min sinnesstämmning väldigt bra så -låt gå!

Tjingeling!
Det duggar inte tätt mellan inläggen här direkt... Det där riktiga bloggsuget har inte infunnit sig än, men om jag känner mig själv rätt dyker det upp förr eller senare!
Annars flyter livet på här i småstaden.
Det är fullt ös med en liten sprallig krabat här hemma, jag pluggar inför min sista (!) mäklartenta, lever livet och är lyckligare än på länge! Happy! Happy!

"Man måste dö några gånger innan man kan leva"

Håkan Hellström

Puss på er så länge!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-11-24 19:41:11

Hej!! Låter härligt med Happy Happy...=) Visst har vi det bra här i våe fantastiska småstad.. Ha nu en fortsatt härlig och positiv vecka.. Kram Tessan

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-11-24 19:44:17

Underbart att läsa dina rader. Lycka till på sista (!) tentan=)



KRAMAR Madeleine

Postat av: Malena

Publicerad 2010-11-24 21:36:08

Blir så gald när du tittar in i bloggen! :) Tack för det! Du sprider en härlig energi med dina ord på nåt sätt! :)



Stort lycka till med tentan!! Kör hårt!



Hoppas att allt går bra med voffsingen! :)



Kramar i tusen!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-25 12:22:52

Therese: Ja visst har vi- jag trivs som fisken i vattnet! Tack snälla och detsamma till dig! Kram



Madeleine: Tack fina du! <3 Kram kram



Malena: Men åh, vad glad JAG blir nu! Raring!

Tack snälla! Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela