Em

Så som jag ser det. Simple as that.

supersyrran

Publicerad 2011-06-02 23:20:07 i Vardagligheter



Det här är världens coolaste lillasyster!
Förra lördagen tog sig nämligen den här hårdingen i genom Stockholm Marathon!
Självklart var jag på plats och hejjade på min älskade lillasyster och Lisa när de avverkade 4, 2 mil på Stockholms asfalterade gator...
Jag är så himla stolt över er tjejer!!

När jag ändå var i huvudstaden passade jag även på att avverka några timmars tjatter på mysiga Vurma med två härliga tjejer som jag har lärt känna via bloggen, nämligen Anna och Mia!
Så härligt att ses igen och förhoppningsvis blir det snart en ny date där både rosévin och strålande sol är inblandat! Härligt, härligt!

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2011-06-09 19:41:54

<3

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-06-15 21:45:22

Åh så fint Hamstern & tack för stödet : ) Nästa år hänger du på va?

Postat av: Malena

Publicerad 2011-06-15 22:35:14

Va duktig hon är din lillasyster! Verkligen imponerande! Själv var jag på möhippa just den dagen och befann mig också alldele i närheten! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela