Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Rock n´Rolla

Publicerad 2011-03-27 19:14:07 i Vardagligheter




Det må jag säga- vilka sjukt snygga kompisar jag har!!

Gårdagen spenderades på inflyttningsfest med rocktema och liveband hos Bästis Malin tillsammans med de här pinglorna! Vi fortsatte sedan ut på krogen i full Rockmundering- jag var utklädd till groupie och kunde lätt ha misstagits för något helt annat där på dansgolvet, men den bjuder jag helt enkelt på! ;)

Idag har jag och två av mina favvotjejjer trotsat tröttheten och varit på en roadtrip till Västerås.
Ätit King size burgers på BK, sladdat igenom IKEA och skrattat så tårarna sprutat.
Nu blir det lugna gatan och djupdukning i godispåsen!
Over and out.

Kommentarer

Postat av: Evee

Publicerad 2011-03-27 22:02:37

SNYGGA BRUDAR! :)

Fan vilken skön dag, en annan fick ju jobba! :(

Tack för igår!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-06 10:24:29

Evve: Oh, yes indeed! Tack själv snäckan! Kram

Postat av: Malena

Publicerad 2011-04-18 15:36:23

Haha! Va roligt! Älskar fest med tema! När jag har tid att hitta de rätta grejerna att ha på mig ska jag väl tillägga....



Hoppas att allt är bra med dig!



Kramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-30 10:05:03

Jaaa- det var jättekul! Halva nöjet är ju att fixa i ordning sig- OM (precis som du säger) inspirationen infunnit sig vill säga!

Allt är finemang med mig! Hoppas att det ärdet med dig också!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela