Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Frosty

Publicerad 2011-11-15 13:03:38 i Vardagligheter




Idag dök den äntligen upp på riktigt-Frosten. Inte en dag för tidigt!
Det blev till att skrapa rutor och Allan tyckte allt att det var lite kallt i mustachen på promenixen så nu åker de nya tjusiga Hurttatäckena fram!
Allan som förövrigt skäms bort rejält idag när han är med min mamma som övningsexemplar på hennes hundfysiologutbildning. Somliga har det bra minnsan!
Trolltyget har det inte så pjåkigt som kontorshund hon heller iofs.

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-15 13:32:42

Åååå finaste Allan. Kul å få vara med i "skolan" :-)

Postat av: Evee

Publicerad 2011-11-15 20:18:39

Skrutteplutten!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-11-21 08:55:57

Malin: Ja, han gillade det skarpt och skötte sig exemplariskt trots flera andra hannar i samma rum!

Dessutom sa instruktörerna att det är väldigt sällan man ser en sån fräsch gammal hund- då blev mattehjärtat lyckligt kan jag säga! Kram



Evee: Jahaja nu är det annat ljud i skällan- trodde han hette Kisselutten för dig? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela