Em

Så som jag ser det. Simple as that.

En Vildvittra i familjen

Publicerad 2012-02-15 08:27:42 i Vardagligheter








Så här såg det ut förra helgen när jag och mammsen styrde kosan ned mot Göteborg för att hämta hem hennes lilla valpstycke.

Hur bedårande är dom inte?

Den lilla kaxproppen på bild 1 & 3 är Vera Vildvittra. Gulle!
Hon är dessutom halvsyster till min Tilja och det syns faktsikt!

Hoppas att ni hade en fin alla hjärtans dag och fick tillbringa den tillsammans med någon som ni bryr dig om.

En fin bukett på bordet från en person som jag bryr mig väldigt mycket om gör mig extra lycklig idag när snön vräker ned och det är hög tid att bege sig till jobbet!

Take Care!


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-15 14:38:31

Men ååå så goa!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-15 15:37:25

Malin: Jag veeeeet... man vill ju bara kidnappa en och lägga i väskan. Den lilla vita killen var ruskigt nära att slinka med, haha!

Postat av: Malena

Publicerad 2012-02-18 16:30:56

Men gisses! sååå söta de är! Hundvalpar är liksom top of the top av söthet! :)



Önskar dig en fin lördag!

Kram!

Postat av: camilla

Publicerad 2012-04-26 13:27:51

åh va fina voffsingar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela