Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Trolltyget- Mini Me

Publicerad 2012-02-01 20:57:39 i Vardagligheter



Alltså, gulligare, gosigare och mer arbetsvillig hund finns ju knappt att få tag på.
Ja, hon är jobbig, sprallig, envis, enerverande och alldeles, alldeles underbar mitt Trolltyg.
Att den här fröken har lindat en viss mansperson runt sin lilla tass är inte förvånande alls!

I helgen bär det i allfall av mot Göteborg för att hämta hem en liten valp och halvsyster till Tilja som ska flytta in hos min mamma- Vera Vildvittra! Valpgos- I like! <3

Kommentarer

Postat av: Evee

Publicerad 2012-02-02 16:59:14

Meen duuu; krya på sig du med! Puss!

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-07 08:51:44

Så härligt! Vem vill ha en slöhund???

Hellre behöva dämpa än behöva dra upp :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-15 15:34:00

Malin: Yes! jag håller helt med dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela