Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Det va fiint väääder

Publicerad 2006-09-13 21:24:12 i Shopping

ÅÅÅÅh vilken underbar höstdag det har varit!!! myyys!
Och ÄNTLIGEN kom mitt linne från nelly.se och paketet från H&M!!! Allt passade förutom en vit blus... Den glipade och får åka tillbaka! SYND!
Har varit riktigt duktig idag! Har nämligen varit och röstat! Känner mig helt säker på mitt val!
Blev en powerwalk nu på kvällskvisten också!  =0)
Nä nu blir det en dusch och sen bums i säng!

puss

99606-1

Min Nya Jacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela