Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Gah!

Publicerad 2007-04-04 18:37:44 i Vardagligheter

Herre Guuud...vad jag är extremt dålig på att hinna blogga...
Sen sist har jag: jobbat extremt mycket, powerwalkat, festat med syster och co, firat Ewwe, tävlat i vem som kan önska nördigast låt av Dj´n, insett att joar suger-oftast, försökt deala till mej 2 rosa biltärningar av en epa raggare, blivit Gudmor, ätit tårta, varit på brandkurs, räddat "människor" ur ett rökfyllt hus, varit osams med älsklingen, blivit sams med älsklingen, Tränat hjärt och lungräddning, handlat påskblommor....
Som sagt.. fullt upp!
Äntligen är jag ledig!! Påsk ledig!! Börjar inte jobba förrän på tisdag!! SÅÅÅ skönt!
i morgon har jag första lektionen på komvux.. gulp.


puss

Kommentarer

Postat av: lillasyster

Publicerad 2007-04-05 12:32:59

du är duktig syster!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela