Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Mad.

Publicerad 2007-07-25 23:53:50 i

Fy fan vad jag blir less på dessa karlar ibland!
image30
Vissa (läs min kompis kille) blir så ruskigt dryga när dom råkar få i sig lite alkohol-ocj jag min dummer (såklart) sväljer hela betet och hetsar upp mig! Jag hatar nämligen dryga människor som inte lyssnar på andra! PUNKT!!
Dessutom är jag ruskigt irriterad på min egen karl. Ibland undrar jag om hans hjärnceller ligger på is eller vad det är.. *fnys* De som skulle ha varit en trevlig kväll med några öl vid hamnen har nu slutat i något väldigt ovanligt. Nämligen ett mindre bråk mellan mig och älsklingen... Faktiskt inte något vi brukar hålla på med...
Men.  JAG är inte den patetiska här.  Jag går och lägger mig nu.
I övrigt har denna dag ängnats åt softa, svampplockining ( dock utan lycka...) och grill hos mami o papi.


AJÖKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela