Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Riktig söndag.

Publicerad 2007-10-14 16:19:41 i Vardagligheter

Så har den här långa helgen snart tagit slut... Har varit en riktig slapparsöndag idag! Sov länge, åt lång frukost med en stor bunt tidningar framför oss! Så har dagen  fortsatt-slappt och med många tidningar.
Igår var vi hos MrJ och kidsen, han var gräsänkling så vi käkade pizza, drack rödvin och kollade på fotboll! En helskön kväll!
Snart ska jag åka på möte, inte riktigt uppagd för det om jag ska vara ärlig...
Kram

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2007-10-14 16:38:39

äh, söndagar ska väl ändå vara rätt slappa?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela