Em

Så som jag ser det. Simple as that.

äntligen

Publicerad 2007-09-24 14:56:50 i Shopping

Äntligen har det snygga skohornet från Edblad&co fått flytta hem till mig...Eller inte riktigt till mig -det ligger fint inslaget i ett paket till älsklingen- tänkte han skulle få det i "inflyttningspresent" nämligen! Det blåa plast skohornet som han använder nu får inte högsta betyg direkt...
Köpte två extra krokar som jag tänkte att bla. hundkopplet kan hänga på! Snyggt blir det!
image47
Bild:designonline.se

Ikväll blir det yoga för första gången på länge-ska bli så skönt!
Tyvärr gör detta att jag missar idol, men det är det värt!

kram!

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2007-09-24 19:53:57

Snyggt o stilrent! Hoppas han blir glad! Svårt att hitta snygga skohorn men du har verkligen lyckats... Gillar dessutom tunikan du beställt, söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela