Em

Så som jag ser det. Simple as that.

fjärilar i magen.

Publicerad 2008-07-11 13:58:21 i Vardagligheter

Igår var jag hos Malin, hennes J och kidsen och hände typ hela dagen. Fikade, solade och bara mös.
Eftersom både jag och Malin har anmält oss till högskolan sprang vi titt som tätt och kollade mejlen efter antagningsbesked. Men mejlboxen ekade tom för oss båda.
Sent i går kväll komm jag på den briljanata idén att logga in på mitt konto på studera.nu.
Där fanns antagningsbeskedet...
Snacka om att mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstet när jag öppnade min ansökan..
Men... Jag grejade det! Jag kom in! På alla mina sökta kurser dessutom! Jippi!
Tack gode gud att jag gjorde högskoleprovet-det var tack vare det jag kom in!
Är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Vad jag ska läsa?
Handelsrättslig översiktskurs
Byggnadsteknik
Marknadsföring
Emelie-=Student. Galet.
Även Malin kom in på sitt förstahandsval- så himla kul! Grattis gumman!
Idag finns det inte något speciellt på agenden. Börja packa inför kryssningen bara!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-07-11 16:36:54

först och främst.. Tack=)

sen GRATTIS!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-11 18:43:21

Sarah! Haha..Varsågod! Och:TACK! =)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-07-11 21:39:18

Grattis gumman=)

Jag har tidigare läst den juridiska översiktskursen och den är ju givande:). Läser en hel del MF-kurser nu, väldigt rolig!

Lycka till=)

KRAM

Postat av: Milla

Publicerad 2008-07-11 21:56:33

Vad roligt! Gratulerar!!

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-11 23:01:49

Madeleine: Tack snälla! Kul att höra att det är en bra kurs! Känner mig riktigt laddad! Kram på dig!



Millan: Tack! =) Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2008-07-12 09:19:14

GRATTIS! Åh vad roligt! Jag vill också plugga igen, men det tillåter inte min ekonomi är jag rädd! Vart ska du läsa? Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-12 10:06:03

Mia: Tack! Jag hoppas det ska bli kul! Ska läsa på distans med sätet i Gävle!

Kram!

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-07-13 19:41:50

Mami told me :) GRATTIS SI'S! Du är sååå värd det här! Btw, din hund är relativt trevlig numera.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela