Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Måndag.

Publicerad 2008-06-23 19:31:34 i Vardagligheter

Första dagen som mäklarassistent har flutit på bra! Verkligen kul med omväxling och det är ruskigt skönt att inte vara helt slutkörd efter en dag på jobbet! IIofs är jag trött i huvudet pga. allt nytt jag ska komma ihåg men det är en helt annan sak! Jag har tom. haft en timmes lunch- det har väl inte hänt på typ 8år...(Ni som är i restaurangbranchen vet vad jag pratar om...) Verkligen skönt att kunna äta i lugn och ro!
Snart ska jag och älsklingen ut på en långpromenad, hoppas solen behagar stanna kvar då- det har ju varit en salig blandning av regn, sol och blåst idag!
Hoppas ni andra har haft en bra start på veckan!
Kram

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-06-23 20:04:04

Tack!!!

det värmer så otroligt mycket när ni skriver så snälla och uppmuntrande saker till mig=)



KRAM

Postat av: Linda

Publicerad 2008-06-23 21:02:00

Visst är det helt fantastiskt härligt med lunch =)

Ingen bebbe idag heller....

Postat av: Mia

Publicerad 2008-06-24 08:51:27

Mäklarassistent alltså? Har du fått ett nytt jobb? :) Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-24 11:20:04

Mia: Nja, jag jobbar lite extra på mäklarfirman som min mammma och moster har tillsammans! =)Väldigt bra inför framtiden!

Postat av: Mia

Publicerad 2008-06-24 11:32:53

Jaha, då förstår jag :) Jag är själv utbildad mäklare nämligen :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-24 15:12:12

Mia: Aha! vad kul! Ska ju förhoppningsvis börja mina mäklarstudier till hösten...

Du jobbar inte som mäklare nu eller?

Hoppas energin infinner sig! Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2008-06-24 16:13:10

Nej det gör jag inte. Jag testade ett tag, men hamnade på fel företag som var för små i branschen, så det var väldigt tufft. Sedan värdesätter jag nog min fritid för mycket för att passa som mäklare, i alla fall i en stad som Stockholm. Nu jobbar jag med att förmedla studentbostäder på ett fastighetsbolag, så det blev lite inom rätt bransch i alla fall :)

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-06-24 19:04:16

Vad roligt att det känns bra!! Härligt med omväxling. Riktig lunch är värdefullt. Ha det gott! KRAM!

Postat av: Mia

Publicerad 2008-06-24 20:15:52

Jag pluggade i Karlstad, en mycket trevlig stad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela