Em

Så som jag ser det. Simple as that.

igen...

Publicerad 2008-03-01 19:06:29 i Vardagligheter

Som vanligt går veckan i rasande fart och helgen är här fortare än att man hinner blinka.
Synd bara att lördagen och söndagen försvinner i samma takt...
Igår var E´s föräldrar och syster här på middag. Mysigt! Älsklingen lagade urgod mat-med en förrät bestående av sparris, pilgrimsmussla, löjrom och beurre blanc- min favorit!
Kalvinnanlår med rostade rofrukter, jordärtskockspuré och rödvinsky till varmrätt!
MUMS! Har ju sina fördelar att bo ihop med en kock! ;-)
Svärmor hade med sig den sedvanliga leveransen av inrednings magasin till mig- hon är en riktig tidningsjunkie så jag får alla tidningar hon har läst! Härligt! Nu har jag läsning för flera veckor framöver!
Idag har vi äntligen fått hem vårat soffbord! Blev hur tjusigt som helst!
Ska bara hitta sladden till kameran så ska jag visa hur det ser ut!
Ikväll blir det tacos och melodifestival!
Ska bli riktigt spännade! Ett ruskigt starkt startfält om man jämför med pinsamheterna förra veckan....
Ha en bra lördagskväll!

PUSS!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-03-01 19:09:59

Hjälp vad gott det där lät! Lyxigt värre!:)
Underbart med inredningstidningar. Köpte själv en idag! Ska bli kul att se ert nya bord.
Ja, ikväll känns melodifestivalen mycket lovande. Jag är fylld av förväntan och lääängtar tills det börjar!
Ha en fin kväll, kramis!

Postat av: Katta

Publicerad 2008-03-01 19:17:52

Gud vilken lyxmiddag! Vill också bo med en kock...

Är också laddad inför kvällen. Känns som något av en "dödens grupp", ha ha. Har också rätt svårt för Linda egentligen men jag tror hon går vidare ändå. Katastofala kläder dock, varning! Ha en grym schlagerkväll nu!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-03-01 20:50:42

Ha en mysig kväll!
Kram Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela