Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sovmorgon

Publicerad 2008-03-14 11:33:07 i Vardagligheter

Efter en vecka av tidiga mornar och på tok för lite sömn vakande jag halv elva!
Vad skönt att få sova ut! Tror att Allan var lika trött som jag efter alla tidiga morgonpromenader, för han sov som en stock när jag gick upp! Haha...
Idag är det städa och tvätta som gäller! Så skönt att ha hela dagen på sig!
Ikväll kommer mamma och pappa hit på middag! Mysigt!
Fisksoppa står på menyn, funderar på om jag ska ta mig i kragen och baka bröd...
Hm... Tål att tänkas på!
Nu är mina naglar fixade- och kortare än de varit på länge( känns lite naket men det är ju lite mer praktiskt!) skönt att slippa titta ner på händerna och skämmas! ,-)
Nä! Här ska städas!
Kram på er!
image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela