Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Stiff...

Publicerad 2008-03-13 17:36:36 i Vardagligheter

Sista jobbdagen för den här veckan! Sweet!
Är ruskigt pigg för att ha klivit upp 04.20 måste jag säga! =)
Någon joggingtur med min sinnessjuka träningsvärk var det inte tal om, så jag kom nyss hem från en "powerwalk", dock en aning stel gång kanske... ;-)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag susa i väg till H som ska fixa mina naglar!
Var alldeles för länge sen så dom ser hemska ut! Men inte länge till!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Danni

Publicerad 2008-03-13 18:02:59

Skönt med kort arbetsvecka. Mindre skönt med sådan tidig uppstigning dock ;P

Postat av: Therese

Publicerad 2008-03-13 23:09:16

Shit, 4.20 var itne nådigt. SJälv gick jag inte upp förrän vid åtta men är nu dödstrött, jäsp! Hoppas du sover gott inatt! :)

Postat av: ingells

Publicerad 2008-03-14 10:41:49

Naglarna ja, hur ofta fixar du dina? Mina bryts så lätt, kanske är det jag som är klumpig men tycker ändå jag är så försiktig =(
Håller de inte bättre denna gången så skippar jag dem i forsättningen, TYVÄRR för det är ju så snyggt!

Postat av: Therese

Publicerad 2008-03-14 11:26:14

...det har du rätt i! Bättre att börja tidigt och sluta tidigare än att förstöra hela dagen med att komma hem alldeles för sent... Trevlig helg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela