Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sol! Sol! Sol!

Publicerad 2008-05-30 18:42:43 i Vardagligheter

Oboy! Vilket vackert väder- dundrade det i Mp3n nyss! Släpade mig faktiskt ut på en powerwalk trots hettan!
Det är verkligen superhärligt ute!
Hoppas på att älsklingen kommer hem med en flaska rosé och div. tillbehör för en mumsig sallad snart..
Gårdagskvällen bjöd på lika underbart väder och lite vardagslyx! Sill, potatis och Champagne på fam. J´s altan!
Inte dumt alls!
Imorgon bitti är det jobb som gällert men på söndag är jag ledig! Då ska det solas minsann!
Hepp! Måste kila iväg till affären... Älskot prickade in rosén men glömde maten...
Ha en skön kväll!
Puss!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-05-30 21:27:55

Ja visst är det helt underbart väder, rena medelhavskänslan=) Helgen ser ju riktigt lovande ut också:)

Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2008-05-30 22:17:34

Vad mysigt med rosé.... Jag är me nyfniken hur det har blivit i ert nya kök! Drick en flaska åt mig me ;) puss på´re!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela