Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Egentid

Publicerad 2008-05-17 13:50:28 i Vardagligheter

Har precis ätit en minst sagt sen frukost.
Kom hem från jobbet halv fem i morse så jag har verkligen förtjänat min sovmorgon...
Känns väldigt bra att det regnar ute, då kan jag ägna hela dagen åt tidningsläsande, slappande och annat onödigt med gott samvete!
Älsklingen har precis lämnat mig till fördel för grabbarna, öl och biljard i storstaden.
Måste säga att han inte kunde ha valt en bättre dag- behöver vara själv och bara tanka lite energi...
Jag älskar att vara sambo och att träffa folk hela dagarna, men ibland behöver man vara för sig själv och inte prata med någon! Egentid är otroligt viktigt för mig!
Nu ska jag krypa ner i soffan med nya Damernas Värld och läsa om årets badmode och härliga sommarklänningar!
Med tidningen fick man ett najsigt lipgloss från Face i en lite rosabronzig färg- ny sommarfavorit kanske?
Kram på er!
                                                                       

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2008-05-17 18:04:11

Var glosset snyggt alltså? Såg att det skulle följa med ett men jag har fortfarande inte använt förra årets hallonröda så jag har liksom inte brytt mig om att spana in det nya...



Ha ha. Skrattade när jag läste din kommentar om björnkostymen. Riktigt så kul hade inte vi ;) men hjälp vad det tar på krafterna med småbarn. Bakade 6 kladdkakor i måndags, det tyckte jag var jobbigt!



Hoppas du haft en bra ego-dag och att kvällen blir lika bra! Kraaamar

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2008-05-17 22:51:07

egentid lika med bästa tid=)

ja asså jag hatar de där.. men snart så är jag helt klar.. HELT klar! otrolig känsla av lättnad.



ha en toppen kväll=)

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2008-05-18 10:32:23

Det är både viktigt och skönt med lite egentid ibland!

Dina tummar hjälpte också, vi fick strålande sol igår!!=)

Ha en fin söndag gumman, kramis!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-05-18 20:27:31

Känns som jag har egentid jämt...haha

Ha det bra!! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela