Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag

Publicerad 2008-11-26 14:07:05 i Vardagligheter

Upp tidigt i morse för att bli klar med julskyltningen på kontoret och sen arbete hela förmiddagen.
Lunchdate med bästaste Ina och updatering om allt vi inte hann prata om i söndags! Mysigt!
Ny vit adventsljusstake inhandlades på Åhléns och nu ska jag bara köpa grön mossa, sen kan jag börja pynta!
Åh vad jag längtar tills lägenheten är städad, pyntad och piffad.
Ikväll är det jobb -igen! Förhoppningsvis blir det inte lika sent som sist då jag inte var i säng förrän på morgonkvisten...

Söt Ina- mummy to be!

Bild: privat

Kommentarer

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-11-27 13:31:27

Visst är det mysigt att julpynta, man får lite lyckorus =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-27 19:39:56

Ingells: Ja!! Ilove it! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela