Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Friday.

Publicerad 2008-10-24 19:03:21 i Shopping

Igår smiddes planer om trekamp på Ballbreaker och middag på något mysigt place i Storstaden.
I morse vaknade G med hög feber så vännerna lämnade oss nu på eftermiddagen för att bädda ner honom hos Lindas föräldrar i Köping... Jättetråkigt, men tyvärr inget man kan rå för, stackarn!
Det blir lugn hemma kväll med riktig svensson middag framför tv´n för oss istället.
Inte fy skam det heller och förhoppningsvis gynnar det mitt provresultat i morgon!
Jag och Linda var ju på MQ igår på mingel och kikade på det nya märket Paris, Kate and I.
Väldigt söta festklänningar, partytoppar och skor! Där kan man uten problem hitta nyårsstassen!
Med hem i min påse fanns en bastopp med knappar i ryggen och de sötaste svarta pumpsen,  båda presenter från min finaste E....
Tack älskling! Och nej. Man kan inte ha för många fina skor! ;-)
Ha en bra kväll och håll tummarna för mig i morgon!
Puss!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-24 19:46:46

Vilken osis! :( Men lycka till imorrn iallafall! Jag kommer förbi och hämtar klänningen senare ikväll eller imorrn. Ska du på yogan imorrn förresten? Puss

Postat av: Linalotta

Publicerad 2008-10-24 22:12:18

Lycka till!

Jag håller tummarna.



Kram

Postat av: Carro

Publicerad 2008-10-25 09:42:41

Tack! :) Lycka till på provet! Kram

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-10-25 11:08:04

Var priserna vanliga MQ-priser på Paris, Kate n I? Så synd att jag inte kunde gå på premiärvisningen men då går det när man dubbelbokar.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-25 19:48:14

Caroline: Ja, det var tråkigt.. men sånt är livet! Tack! PUSS!



Linalotta: Tack! Det gjorde susen! ;-) Kram



Hanni: Ja, de låg på normala priser och supersöta grejer! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela