Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Ittala & myskväll

Publicerad 2008-10-18 19:13:26 i Vardagligheter

Men hörrni! Vad gulliga ni är! TACK snälla för alla fina kommentarer i mitt förra inlägg!
Trippar omkring och pyser av stolthet härhemma! ;-)

Idag tog jag och älsklingen en liten tripp till Västerås för lite tänkt shopping. Mycket folk. För mycket folk.
Herregud har inte folk vett att stanna hemma när det är en vacka innan löning? Haha...
Blev en ganska snabb visit med andra ord. Men helt tomhänta gick vi inte hem- matchande dessertvinsglas till våran Ittala samling väntar på att få packas upp! Tjusigt värre!
Blev även ett par småcoola, vinröda ankelboots på Din Sko-en present från världens sötaste älskling! Tack hjärtat!
Kommer defenitivt att slåss med favorit conversen till vardags!

Ikväll blir det mys i tv-soffan. Home made hamburgers & rödtjut står på menyn- very nice!

Visst, en och annan sida i skolböckerna blir det säkert också... Tenta i morgon nämligen.

Nu ska jag gå ut med pip-Allan som står med huvudet på sängkanten och blänger på mig!

Ha en skön lördagskväll sötisar! Kram kram!

Om blickar kunde döda....   

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-19 10:47:11

Lät som en mysig lördag :) Får vi möjlighet att se shoppingen sen?



Lycka till på tentan idag! Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-19 17:56:49

Caroline: Väldigt mysigt! Klart jag kan visa shoppingen! Kommer under veckan!

Tack snälla för lyckönskningarna- det gick kanon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela