Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Slapp Söndag

Publicerad 2008-09-28 21:17:58 i Vardagligheter

Dålig bloggaktivitet den här helgen.  Inspiration noll  trots att helgen har varit full med trevligheter.
I fredags var vi ju hos fam. J och åt godaste fiskgrytan och drack stora mängder gott vin.
Inte piggaste Em som slog upp sina blå på lördagen. Älsklingen och jag konstaterade att vi börjar bli gamla. ;-)
Kvällen spenderades hos svärföräldrarna för att fira älsklingens mamma som fyllde år.
3 rätters och champagne. Allmänt mys framför den öppna spisen.
Idag har jag legat i soffan och bläddrat i inredningsmagasin nästan hela dagen men en långpromenad i det underbara höstvädret har jag också hunnit med. Riktigt kyligt ute!
Mumsiga Enchiladas till middag och nu sitter jag och pysslar med mina ritningar.
Klurigt är vad det är....
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-28 21:30:33

Kyligt ute? Jag bor nog på fel ställe...haha

Fast sen kan det ju bero på att jag haft feber i kroppen hela dagen och varit riktigt "het"..haha

Vill ju ha lite kyla så kappan får åka på. Fast när det blir kallt så kommer jag ju gnälla för det..haha

Ha det bra vännen. KRAM

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-09-28 23:22:32

En fråga, vad heter de fina väggskåpen som du köpte till din arbetsplats? Funderar nämligen på att köpa likadana och få upp ovanför sängen.

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-29 11:08:31

Madeleine: Ja, du gör nog det för här är det svinkallt! Bara 3 grader i morse! Du får heltenkelt komma hit och använda kappan här! ;-)

Kram!



Evelina: Det är 38 cm höga Bestå överhyllor med Bestå Norum högblanka dörrar. Passar säkert finfint över sängen din! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela