Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Bonus

Publicerad 2009-02-22 21:13:40 i Ätbart

Avslutade den här veckan med ett bonuspass på gymet!
Spinnade för allt vad benen bar! Väldigt skönt!
Blev alltså sex dagar träning den här veckan- är lite stolt över mig själv faktiskt!

Kvällen har varit lugn och snart är det dags för sängen..
Måste bara visa er gårdagens nästan olagligt goda dessert:


Chokladtarte (bakad av konditorn på älsklingens jobb) serverad med ekologisk hallonsorbet och chokladsås.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-02-22 22:07:18

Smarrigt det där såg ut...



Blir riktigt impad av din träning, du kommer vara muskelknutte väldigt snart;)



KRAAM

Postat av: Marina

Publicerad 2009-02-22 22:14:32

Har också varit på spinning denna söndag. Visst är det svettigt härligt! :D Sov gott!

Postat av: Umma

Publicerad 2009-02-22 22:32:59

Fan, nu gör dig mig hungrig IGEN. Och nu åt jag ju just. Inte bra detta du. ;)



Krya på dig hälsningar till vovvens tass.

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-22 23:20:15

ser såå gott ut!!! Jag blir så sugen på att börja träna när jag läser om hur duktig du är, jag skulle vara super nöjd om jag tränade 3 ggr i veckan (som jag gjorde förr) Näe,nu får jag bara bestämma mig o ta samma ställe som min man, det blir smidigt! Tyvärr vågar jag inte börja imorgon för halkade på isen idag och har lite ont i ryggen...



just nu försöker jag hålla mig vaken genom att blogga, snart är det dags för oscarsgalan o min favoritdel- röda mattan!



kramar

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-02-23 10:15:38

Å vad läskande. Choklad är ju underbart ;)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-02-23 12:42:45

Så gott det ser ut :) Hoppas du får en sköndag kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-23 13:44:01

Tack, hoppas jag med :)



Mums... det där såg inte fel ut. Sitter här och dreglar framför datorn!



Hoppas du får en bra vecka. Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-23 14:46:27

Madeleine: Tack, det var galet gott!

Haha, muskelknutte vet jag inte, men det är härligt när man ser resultat av sin träning. Jag är ju mycket piggare och orkar mer! Kram på dig gumman!



Martina: Spinning är lite hatkärlek för mig, haha..

Så vidrigt jobbigt ibland men sååå skönt när det är över! =D



Umma: Haha... Var ju bara tvungen... ;-)



Jessi: Det var det kan jag säga! =oP

Roligt att jag kan inspirera dig lite med min träning! Nu börjar det gå på rutin att gå dit och det känns väldigt skönt!



Aj, aj, låter inget vidare det där med ryggen... Man får passa sig, det är ju snorhalt ute nu!

Hoppas det blir bättre snart!

kram



Linalotta: mmm..chokad är aldrig fel! Såå gott!



Madeleine: Tack! Det var väääldigt gott! ;-) Kram



Caroline: Haha, så pass? Får skiucka över en bit till dig ;-) Tack detsamma tjejen! Kram

Postat av: Emily

Publicerad 2009-02-23 19:16:18

Så gott! Hallonsorbet är inte fy skam och allt med choklad inblandat är gott det med :)

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-02-23 20:23:22

Mums, älskar sorbet. Läskande och friskt.

Hoppas du haft en bra dag!

Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-24 08:54:47

Emily: Jag älskar sorbeter av alla slag, hallon och choklad är en match made in heaven! ;-)



Jossan: Jag med! Tänk varma sommardagar och smarriga sorbetdesserter...mmmm!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela