Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Monday!

Publicerad 2009-06-22 20:22:35 i Vardagligheter


Bild: Privat. Jag hos mamma och pappa på midsommarafton.

Har även idag försökt att ignorera det vackra vädret och knappt lämnat lägenheten annat än för att rasta Allan och en sväng till apoteket. Jag måste verkligen bli frisk nu, för till helgen packar jag och mamma in oss och hundarna i bilen för att åka på en veckas sökläger i Göteborg. Ska bli så kul och jag har ingen lust att ligga i skogen hela dagarna och må dåligt!
Här ska C-vitaminboostas!

Igår kväll trotsade jag faktiskt hängigheten och fäljde med älsklingen och pappa på en fisketur.
Underbart vackert och stilla på sjön och det nappade som tusan!
Med facit i hand kanske det inte var det smartaste draget med tanke på min förkylning men jag fick äta egenfångad abbore till lunch idag iallfall! Alltid något! ;-)

Hoppas att ni har haft en bra start på veckan sweeties!
KRAM!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-22 22:00:33

Börjar också dra på mig något här, känne rmig inte alls i form. Hoppas på att vakna pigg imorgon=)



Stora krya på dig kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-22 22:27:55

Finaste emelie! ja du får ta och krya på dig nu stumpan.

saknar dig med, det vet du!

kram

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-06-22 23:00:46

Fin bild!

Du ser ut som en flicka ur någon av Bauers tavlor med den skogen och ljuset i bakgrunden! Lite trollskt sådär...fattar du hi, hi!



Gott med abborre, var länge sen!



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-23 10:59:23

Madeleine: Usch, det låter inge cidare alls.. håller tummarna för att du slipper!

KRAM



Linda: tack vännen! Puss



Ann-Louise: Hehe, tack snälla söta Ann-Louise!



Jättegott! Påminner mig väldigt mycket om mina barndoms sommrar!

Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-23 11:19:06

Ååå vilken fin bild!

Å vilken superfin klänning!

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-23 11:31:23

Malin: Tack snälla! =)

Klänningen är ett kap från Bangkok!

Kram

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-06-23 14:06:15

Så sommarfin & brun :-)



Just nu jobbar jag som vårdare, har paus från "socionomeriet" på obestämd tid.



Ha en toppendag sötnos

Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-23 15:48:35

Anna: Tack snälla!Lite mysko bränna efter trekantsbikinin bara ;-)



Ok, är alltid roligt att veta vad ens "bloggisar" sysslar med!



Tack detsamma! Kram

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-06-24 16:14:40

VACKER & SOMRIG DU ÄR MÄNNISKA =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-25 09:08:57

Anna: Tack gumman! vad gullig du är sötis! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela