Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Shaktigalan

Publicerad 2009-06-17 17:28:40 i Vardagligheter



Jag i foajén...

..Där det spelades trummor för fulla muggar...


Söta syster...


Indisk danskonst under drinken och minglet....


Renée Voltaire stod för den nyttiga maten...


Fantastisk underhållning från CirkusCirkör...


Ljuva toner från Linda Lampenius...


...Och Thomas DiLeva!

I Lördags var ju jag och syrran på Shaktigalan på Cirkus i Stockholm.
Det var grundaren av shaktimattan som hade bjudit en hel drös återförsäljare, hälsofolk och andra på fest!
Det var en väldigt trevlig (men lång) kväll med rolig underhållning och häftiga uppträdanden.
Linda Lampenius vackra musik gav mig ståpäls och hon visade att hon hade humor i mellansnacket- Me like!
Maten stod Renée Voltaire för och Malin berghagen var konfrenciér! 
Med oss hem fick vi en goodiebag med nya Shakti Light mattan, som lanseras i höst.
Väldigt generöst. Den har redan använts flera gånger...
Perfekt sömnpiller om man har svårt att somna och snabb hjälp mot ömma muskler!

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-06-17 17:48:42

Men vilka pinglor ni är du och din syster och vad fint du gjort med flätan i håretm, snyggt snyggt!



Blir nyfiken på den där light mattan, hur funkar sånt?



Hoppas du är piggare nu?



STOR KRAM



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-17 18:33:21

Anna: Tack raring! Vad gullig du är!



Känner mig mycket bättre idag! Feberfri!



Shaktimattan är en spikmatta som finns att köpa på bla. life och hälsokraft. Shakti light har fler piggar vilket gör att trycket fördelas mer, kan vara bra om man är extra känslig tex.! Gå in på www.shaktimattan.se om du är nyfiken, jag tycker den är kanon! Kram på dig!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-17 19:32:39

Vad söta ni är, du och syrran. Så lika=)



Vilken rolig tillställning och annorlunda. Har också en spikmatta sedan i höstas och använder den då och då. Riktigt skönt och avslappnande.



KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-17 21:20:01

Madeleine: Tack sweetie! Det är roligt, vissa tycker att vi är sååå lika och andra tvärt om! Haha!



Jag diggar spikmattan stenhårt! ;-) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela