Em

Så som jag ser det. Simple as that.

My name is Candi

Publicerad 2009-03-13 21:26:38 i Skönhet och sånt

Imorgon bär det alltså av mot varmare breddgrader!
Ska bli så underbart!! J
ag känner verkligen att jag är i behov av vila, har varit galet mycket ett tag nu.

Idag kom det ett litet paket från Donnabeauty med posten!


Favoritkrämen från Decléor och Buxom Lips från Bare Escentuals i färgen Candi.
Precis så godisrosa som namnet antyder!
Donna Beauty har väldigt bra priser på många produkter och snabb leverans!
En ny favorit!
Nu ska jag fortsätta med den simulering jag håller på med i fysiken...
Men snart får jag vila- med råge dessutom!

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-03-13 22:10:09

Gud så skönt det låter!!



Ha nu en jättebra semester och vila massor!!

Trevlig resa med andra ord!



Kramar från Ann-Louise

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-03-13 22:12:11

Jag är såååå avundsjuk på dig som ska till solen, men det är du verkligen värd efter allt plugg och träning! Njut nu och kom hem pigg, brun och glad, ska tänka på dig!



Trevlig resa gumman!



största kraaaamen

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-03-13 22:15:46

Åhh redan imorgon=) Önskar er en toppen resa och jag hoppas att du har möjlighet att uppdateras oss ngt under resan:)



Ja vi får verkligen planera in en dejt när ni är tillbaka..om du lovar att inte vara så brun;)



Sköt om er nu och njut av resan till max. KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-13 22:32:06

Ann-Louise:

Ja, det ska bli galet skönt!

Tack snälla! Ta hand om dig!

KRAM



Anna: Och jag är sååå avundsjuk som ska till Globen på Schlagerfest, fast det är klart.. Jag vill ju inte byta änså ,-)



Tack, söta! jag ska njuta för fulla muggar och komma hem pigg, peppad och pepparkaksbrun! ,oP



KRAAAM!



Madeleine: YES! Börjar känna lite fjärilar i magen!

Jag kommer säkerligen att få bloggabstinens redan efter någon dag, så något inlägg här och där blir det absolut! Kommer ju ändå bli tvungen att leta upp något internet café för att lyssna på föreläsningar...

Det gick inte att få in dom i ipoden nämligen...



Jag loooovar att inte vara så brun (fingrarna i kors bakom ryggen)



Ta hand om dig vännen! KRAAAM

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-03-13 23:19:58

Semester! Gud så skönt för er!



Hoppas ni får det riktigt underbart i Thailand, helt perfekt att dra iväg den här årstiden!



Kul att se att det blev ett Buxom Lips för dig också. Ha ha, tänker alltid på dig och Madde när jag använder mitt gloss ;)



Njut av ledigheten och sooolen nu! =) Kraam kraaam

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-03-13 23:35:38

Ha det kanon nu och ladda batterierna ordentligt. Sola lite åt mig också och ta med lite värme hem så det kan bli vår här någon gång! :) En kompis som är där nu berättade att det är 40 grader så ni lär ju inte frysa! :) Och så grattis i förskott!



Stor kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-13 23:44:23

Katta: ja, det är verkligen den perfekta tiden att åka! När vi kommer hem har förhoppningsvis snön smält och det är inte långt kvar till underbar vår och vips så är det sommar! Lovley!



Haha, jag tänker också på er när jag ser det! Jag har inte kunnat släppa tanken på det sen vårat lilla test så nu slog jag till. Väldigt bra pris på Donna Beauty också!!



ha det så bra nu så hörs vi! Kramar!!



Evelina: Tack gumman! Det lovar jag att göra! Tommy som vi ska hälsa på hade 48 grader häromdagen.. Det känns kanske liite i överkant, men ;-)



Och tack snälla för gratulationen. Nu är det inte så många år kvar på "tjugonåntingåldern" ,-)



Kram kram!

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-03-14 00:03:09

Jag hoppas att ni får en underbar semester i Thailand! Njuuut av solen nu! ;) Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-14 07:11:08

Miia! Tack snälla, det ska vi verkligen göra jag har solunderskott just nu! ;-)

kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela