Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Måndagsbarn.

Publicerad 2009-05-18 12:08:59 i Home Sweet Home


För några dagar sedan när jag tog den här bilden strålade solen in i vardagsrummet.
Annat är det idag, det är mulet och grått- en riktig "krypa upp i soffan dag" med andra ord.


Ny vecka och nya tag!
Sitter och filurar på två uppgifter som vi fick rest på i inlämningsuppiftens första del...
Kommer ingen vart och det driver mig till vansinne!
Löser det förhoppningsvis under dagen så att jag kan sätta tänderna i del två.
Det brinner lite i knutarna eftersom den här veckan blir kort ut pluggsynpunkt.
På onsdag sätter jag mig nämligen på tåget mot Västkusten igen!
Ingen semester den här gången heller, utan det är jobb som gäller!
Fast jag och Linda har så roligt när vi jobbar så det gör inget!

Är lite trött i benen idag... Hängde nämligen med syrran och fröken J på ett springpass igår-igen!
Jag nöjde mig med 5 km medans de tog ett extra varv och gjorde milen...
Snart ska jag göra ett försök att springa lite längre, jag ska ikapp! (och förbi) ;-)

Det blir studier resten av dagen och kvällen, med undantag för ett besök hos Helena för nagelfix!
Ska bli skönt för de sjunger verkligen på sista versen och är inte särskilt tjusiga längre!

Ha en bra dag och på återseende! Kram

Kommentarer

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-05-18 16:18:30

Vad mysigt ni har det :-)



Duktig du är som springer

massor med kramar

Postat av: jessi

Publicerad 2009-05-18 16:23:07

Fin vardagsrumsbild! Gillar snetak.



skönt att få naglarna fixade, min gulliga frisör gav min en tid på torsdag trots röd dag så jag får ordning på håret, fick avboka förra veckan för blev ju sjuk. längtar!



KRAMISAR till dig bloggvän!

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-05-18 17:03:34

Ja vad trist det blev med regn idag även om det behövs! Hoppas det lossnar snart så du kan åka till Västkusten med lugn i skallen. Behövs om du ska jobba där.



Kramar och ha en fin kväll!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-18 22:40:04

Anna: Åh! Tack! Eller dubbeltack får jag väl säga- jag försöker ge mig ut i spåret men tycker fortfarande att det är en pina och vansinningt tråkigt, men förhoppningsvis släpper det SNART! Kram kram



Jessi: Tack raring! Snedtak är charmigt och inga problem för en kortis som jag! ;-)



Vilken snäll frisör du har! Skönt att få bli lite piffad när man har varit sjuk och eländig! Kram!



Ann-Louise: Jo, det behövs! och det är ju mysigt med lite regn även om jag föredrar sol och värme ;-)



Jag hoppas också att det lossnar, men det är bara att traggla och inte tänka för mycket!



Kram och detsamma!

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-05-18 22:58:18

Åh vilket härligt ljus! Idag har det varit toppenväder hos oss, härligt! Du kämpar verkligen på med löpningen, duktigt! Ha det fint.

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-05-19 08:36:40

tack för dina snälla ord om min bröllopsoutfit

ha en fin dag!



kramar

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-05-19 09:34:15

Mysigt!!! Hoppas du/ni löst uppgiften nu. Irriterande när man fastnat. Duktig du är med träningen, själv känner jag mig väldigt lat för tillfället med träningen. det kommer väl snart....



HA en toppen tisdag, stor kram

Postat av: Beauty By Beata

Publicerad 2009-05-19 10:33:07

Tack för orden =)

Fin du har det.

Hoppas du får en toppendag!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-19 13:52:32

Sofia: Tack, jag frustar fram i spåret som en flodhäst, men jag försöker! haha!



Vår lägenhet är väldigt ljus trots alla sina skrymslen och vrår, det är jag väldigt glad för!

Kram



Anna: varsågod och tack detsamma! =)



Josefin: tack! Nu har det lossnat och det flyter på någorlunda! Skönt, för man blir ju en aning stressad när det inte funkar och tiden är knapp!



Träningssuget kommer nog tillbaka snart ska du se!

Tack, detsamma! kram kram



Beata: Tack själv! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela