Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torsdag

Publicerad 2009-11-05 22:31:48 i Home Sweet Home


Idag har det varit så urrigt ute att jag har haft ljusen tända nästan hela dagen.
Höjer mysfaktorn en hel del och jag har nästan haft lite julkänsla...

Vet ni, idag har jag varit himlans effektiv.
Powerwalkat med Malin i ruskvädret, pluggat, tvättat, jobbat och fått nya fina naglar.
Inte för att det sistnämnda krävde särskilt mycket aktivitet från min sida, men ändå.
Lika fina som vanligt blev dom iallfall! Tack Helena- du är bäst!

Nu ska jag kasta mig på spikmattan en stund och känner jag mig själv rätt dröjer det nog inte många minuter innan jag blir lite vimmelkantig och sen somnar gott...
Den har den effekten på mig den där briljanta, rätt stickiga uppfinningen nämligen...

LOVE! Emelie

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-11-06 10:59:50

Hej!

Med risk för att detta kan bli pinsamt men jag tror att du och jag har jobbat ihop i Vemdalen! Kan det stämma? Råkade hamna här och tyckte jag kände igen dig!



Mvh Johanna

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-06 11:45:50

Hej vill du ha hjälpmed design? hjälper jag dig gärna.

Anmäl dig gärna veckas blogg tävling.

Ha en bra dag

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-06 11:47:20

Johanna: Men hej Johanna! Vad roligt!! Det var ju år och dar sedan!! Bloggvärlden är mindre än vad mna tror! ;-) Hoppas att allt är bra med dig!?

Kram!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-11-06 16:54:20

Vad fint du har arrangerat med ljusen på bordet, stämingsfullt!



Jag har aldrig testat spikmatta men flera på jobbet säger det är så bra!



Hoppas du får en mysig fredagskväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela