Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Syskonkärlek

Publicerad 2011-05-24 08:34:29 i Vardagligheter



Äntligen har Tilja har slutat löpa och min gris har fått komma hem.
Nu är allt precis som vanligt här under plåttaket igen.
Tilja stökar- Allan surar.
Tilja snor Allans mat- Allan surar.
Tilja leker- Allan surar.
Tilja välter ut mattes kaffekopp- Allan surar.
Tilja breder ut sig i hundbädden så det blir trångt- Allan surar.

Ja, så håller det på.

Man kan tro att Allan inte gillar sin lillasyster.
Men det gör han.
Speciellt när hon sover.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-05-24 09:27:25

Men ååh lilla Allan! Sötaste vovven jag vet : )

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2011-05-24 10:49:02

hihi han är ju för gullig er lille Allan.



Skönt att det är som vanligt ;-)



ha en fin dag

STOR KRAM

Postat av: Evee

Publicerad 2011-05-24 11:04:34

Jaså du, det kan de? ;) Vi får väl se, än så länge har jag inte fått ett enda napp. Konstigt!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-25 14:18:59

Lisa: Hehe, ja han är one of a kind min lilla farbor!



Anna: Ja, typ som ett svartsjukt barn som har fått ett småsyskon! ;) Kram



Evee: Inte??? Det var högst märkligt måste jag säga...

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2011-05-25 20:56:46

Min lilla griiiiiis!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-30 09:57:01

Ha ha ha ingen kan som Allan! =) han å Mucchie skulle passa bra ihop, kunde gå runt å sura hela dagarna bara för att!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela