Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Måndagsdate

Publicerad 2011-11-29 08:32:57 i Vardagligheter


Fint danskt julhem från Bo Bedre- julpyntat i min smak!

Gårdagen bjöd på mysigt huvudstadsbesök (igen) och date med den här fina tjejen.
Vi åt smarrig pastalunch på Vapiano, butiksspanade och skrattade så mycket att jag nästan har träningsvärk i magen idag. Underbart!
Nu ska det inte gå lika lång tid mellan våra dater!
Det är så himla lätt att tiden bara svischar förbi och vips så har ett halvår gått.

Nu gjorde vi iallfall slag i saken och bokade en ny fikadate. Bra av oss! ;)

Kram

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2011-12-05 15:53:12

Tack för idag finaste!!!



Hoppas vi ses snart igen, hör av dig när du har vägarna förbi nästa ggn!



Stor kraaam

Postat av: Malena

Publicerad 2011-12-06 14:14:25

Ja, man ska boka in en dejt på en gång medan man ses! Ofta säger man att det här gör vi igen om inte för länge men så går tiden ändå.. Ni gjorde heeelt rätt! :)



Du har ju bytt bloggmall! Skulle jag med behöva... Är inte så bra på det där med designen...



Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-12-14 10:53:30

Anna: Tack själv fina du! Måste allt bli en date snart igen- behöver ju inte göra det svårare än vad det är liksom, haha! Kraam



Malena: Ja, jag fattar inte varför man (jag,vi) ska vara så krångliga? Som sagt det gör ju inte ont att ses direkt, haha!

Du, jag är inte ett dugg duktig på det där med design- klickade bara i en liten ruta, haha!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela