Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Kontraster

Publicerad 2011-09-04 11:20:11 i Vardagligheter



Förra helgen tillbringade jag och Jenna i Malmö där vi hade en riktig partyhelg.
Vi flög ned på fredagen, bodde på hotell, hängde med S & M, drack smarriga drinkar på Carib Créol (jag säger bara gååå dit och drick drinkar om du är i Malmö- världsklass), dansade till uteställena stängde och såg Tim Berg aka Aviciis spelning på maffiga Slagthuset på Lördagen. Galen spelning med galet mycket folk! En helt underbar helg på alla sätt och vis.

Denna helg har verkligen inte varit o-underbar på något vis alls men den har verkligen varit raka motsatsen.
Chill, hundträning, fika i solen, soffhäng, film och lugna pistoler helt enkelt.
Och som jag behövde det. Phuuuuu....
Idag blir det samma lugna lunk men adderar några timmars jobb. Helt Ok tycker jag.

Pussen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-12 20:41:46

Hej! Jag ska göra samma sak om några veckor, dra ner bästa vännerna till Malmö och festa! Vilka uteställen för att få dansa hela natten rekomenderar du? :)

Postat av: Malena

Publicerad 2011-09-14 20:39:09

Låter som en malmö helg som inte går av för hackor! :)

Å den andra helgen lät inte helt fel den heller! Mna behöver ju liksom båda! BLir väldigt mycket av den sista helgen för mig nu för tiden kan jag säga! :)



Kram på dig fining!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-09-18 22:26:57

Anonym: Vi var på Kulturbolaget och Etage-det var så himla mkt folk överallt när vi var där (Malmö festivalen) men annars så rekommenderar min kompis som bor i Malmö även Koi, Babel eller Inkonst!

men som sagt- vill ni dricka ruskigt goda drinkar är det carib Créol på Möllan ni ska bege er



Malena: Vi hade det kanon! Jag får väl åka till grannstaden framöver och släpa ut dig på drinkmaraton! ;) Kram på dig sötnos!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela