Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Att ha överlevt el kräko...

Publicerad 2012-11-05 21:04:34 i Vardagligheter

 
Här kommer ett hett tips till alla gravida där ute: Bli INTE magsjuka. (som om man får bestämma detta själv)
Bara för att jag yttrade orden att sambon var värre drabbad än mig och dessutom kaxigt sa till en vän att jag aaaaldrig blir riktigt magsjuk utan mer får feber och blir hängig...
Jo jag tackar jag.
Att vara magsjuk är ingen höjdare.
Att vara magsjuk när man är gravid är VERKLIGEN ingen höjdare.
 
Men nu är vi friska och krya. Och väldigt lyckliga för det! Phu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela